Thursday, March 24, 2011

Malam yang sepi-pi-pi, Pak Man jual topi-pi-pi

Seperti biasa di kala malam bulan mengambang.....
laparrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ngidam nak makan macam-macam => [A]
banyak kerja nak kena setelkan tapi takde mood => [B]
takde mood membawa ke bosannnnnnnnnnn => [C]

[A]+[B]+[C]= emo

recap minggu ni yang baru ari rabu tapi dah macam-macam mende jadi :(
1. ade ke patut budak-budak tusyen tu kate aku ajor dorang cepat sangat????!!nak lambat macam mana lagi??orang lain dah ke marikh ko baru nak beli tiket komuter pegi mid vely..haihhsss

2. kena saman parking tepi time square..singgah kejap je pun nak semayang dah pukul 6pm++ pun nak saman-saman :( pun-pun

3. perut berangin krukk krukk krukk sebab brekfes makan pulut sodap..pastu seharian suntuk berangin satu badan tak lalu makan pape tapi dah malam buta ni baru ngidam ngalah orang mengandung

4. lepas pura viva baru aku sedar diri yang aku kene prepare awal-awal sebab aku dah takde geng nak diskas pasal tajuk tesis aku. sebab dorang lain sume dah grad...ni paling haruuuuuuuuuuuuuuuuu jauhnya nak tanya-tanya k.nora & nida pasal microwave-microvawe ni :(

4.1 hidung tesumbat..susah nak bernapas maka susah nak tido

5. ok dah abes part tak best...the best part is pura dah viva yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh lepas dah sorang lega tatau pasai pa aku hepi sangat padahal aku tak setel 1 habuk pun tapi hepi giler untuk pura ^_^

6. iyad balik wikend ni yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ^_^

7. kat time square tadi ada sorang akak ni dia tanya mana nak dapat hendbeg cantik macam aku pakai ni...huhu 1st time!!tatau hepi pasai pa. bukan aku yang design pun beg tu aku beli je pun (dah nak setahun pakai beg ni tak dapat tukar yang baru pun lagi sebab takdok duit+takdok mood nak pilih-pilih)