Wednesday, December 3, 2008

refill

Pagi tadi aku brekfes kat mcd dengan cik Pur...cik Pur ni labmate aku.Sebenarnya kami berhajatkan roti canai Bismillah...tapi oleh kerana duet balance semalam masih banyak...jadi kami decide untuk makan di mcd baru kat b.b.bangi(dekat dengan Tasik Cempaka)

Kelihatan
1) 2-3 orang mamat yang ensem+tak berapa ensem makan sorang2...ishk2...apa la makn sorang2...len kali ajak aku sama ;P
2)Kanak-kanak dengan ibunda2 mereka...ayahanda mungkin bekerja...Hari ni bukan wikend..so kena la kerja(penulis excluded hahaha)

Untuk menghabiskan balance duet yang ada...aku pun amik bigbrekfes....hahaha(gelak je lebey...bukan sedap pn~) , cik Pur amik filet o fish & milo...1st time brekfes kt mcd minom milo...Ade tak sape2 tau hot milo kt mcd kena add sugar ke???klu kopi kena kn..tapi kiterang minom cenggitu je(sedap je pn)

Dalam aku tengah makan...ade 2 budak laki masuk beli air..large...aku usha budak 2 orang ni sampai depa kluaq...elok sampai luaq..aku tengok depa tuang ayaq large tu dalam botol mineral yang paling besaq...dan tanpa segan silu depa masuk refill ayaq...aku pun ape lagi kn...tak puas hati r...cawan milo aku ni kecek je...aku soh cik Pur tanya dulu kt cashier tu bolah refill tk....die kate boleh...aku pn eksited la kn...jalan cepat-cepat nk p refill...tetiba rakan sekerja die cakap tak boleh... manaci!!!!!!!!!

Oleh kerana dianugerahkan naluri kekakakan yang tinggi...aku tk report pun perbuatan refill merefill budak 2 orang tu... naseb baek
2-3 orang mamat yang ensem+tak berapa ensem makan sorang2 tadi da balik~kalau tak mana nk cover???