Saturday, November 29, 2008

Namanya Rahimi

Padan muka dirik sendiri...suppose aku beli hadiah untuk penganten semalam!!!! Jerit aku dalam hati...dah la nk cari parking satu hal...nak bayaq pn kena q panjang bejela-jela....haha sapa suruh hg gatai postpone beli hadiah...hambek !!!Tapi ok gak sebenaqnya...sambil-sambil q aku sempat gak usha flash card untuk kanak-kanak rebina...seb bek murah aku pun sambar je la...pastu abang kt cashier ni boleh pulak nk tukaq ketas resit...dalam mesin tu da abes kot...sambil-sambil usaha kerja-kerja baik pulih...aku grab lagi 1 barang...dapat gak kad untuk hadiah ni =)

Setel kt situ...tengok kat kaunter nk balut hadiah free guna wrapper Jusco ada 6 orang sedang mnunggu turn...dengan redha & pasrah...aku q menambah beban encik
Rahimi- Customer care assistant(aku baca kt name tag beliau)...sangat cekap beliau membalut hadiah...tak kira la saiz apa pn hadiah...semua beliau balut dengan cepat dan kemas. Aku pn tak seterer beliau.Ada la 1 kapel ni..depa da siap-siap beli wrapper cantek...pada hemat aku tak cukup selai je wrapper tu...tapi dengan kecekapan encik Rahimi...beliau berjaya membalut hadiah tersebut dengan skillful-nya...terer kan beliau...Ada 1 aunty ni die beli toy ...nak pegi besday party kot...kecek je...dengan sepantas kilat encik Rahimi buat bentuk seperti paper beg...wawawa...aku sangat kagum!!!

Sampai turn aku...aku da tak larat nak rasa kagum kt encik Rahimi..haha sebab lama sangat dok usha beliau membuat kerja balut membalut.Selesai hadiah aku dibalut oleh encik Rahimi, aku berlalu dengan ucapan terima kasih dengan nada yang penoh mesra dan ala-ala sweet...haha sebagai hadiah untuk dia yang telah berjaya menghiburkan aku yang sedang q~

Hopefully encik Rahimi adalah straight, sebab selalunya lelaki yang cekap buat kerja-kerja kewanitaan ni
'sotong' sikit...