Wednesday, November 26, 2008

kenapa blog????

sebenanye..aku da lama nk buat blog tp disebabkn ketak yakinan diri...maka nilah jadinya...for the 1st entry..2nd actually...nk list knape ak buat blog:

1) sbb suka monolog sensorang,berangan sorg2,nyanyi sorg2...daripada jd mcam org gila cakap sorg2...baek aku tulis kt blog. Slalunye kalo klua ngn Qieqi aku mesti nyanyi2 sorang diri dgn penoh pasaan apatah lg bercakap sorg2...cam org gila pn ade...tp peduli hape aku...

2) kerna abg merepek selalu cakap life aku adalah dull....haha memang pn...kalo bukan aku yang nk gerakan budak2 ni..alamat tk beraktiviti la kiterang....aku tk suke life sekarang ni...dulu2 best...stay kolej melambak gile aktiviti daripada seringan2 aerobik sampai la ke seberat2 rugbi...klu tk join pn jadi pom2 gurl....sambil menyelam ..minum air..hahaha usha jangan tk usha...masa final year lagi best..turun majlis lambat(bagi lepas nyanyi lagu upm,kolej,etc...ucapan2 yg bosan) lepak kt seat blakang, nyembang.......aku rindu seme tu :(
nanti bile2 aku suka, aku cerita tentang kolej ak....

3) coz i feel like to write~enaf reading...hehe bajet cam bagos la ;P betolll..aku sangat lame da jadik silent reader si jebon..pipi..miss bayne...abg ak...(malas nk link2 blog mereka...mahu tengok??sile clik kt part suke). Pada aku...blog yg bes tk semestinye kene ade isi yang ngetop...tapi mesti menjadi 1 hiboran..kire cam bila baca blog aku happy..ok la tu...ermm tp tk ske blog yg banyak ayat...yang banyak sangat diary pn tk bes..kalu nk wat macam diary better letak gambo banyak2..klu gambo lawo guna camera slr lagi mnyejukan hati naluri..kan??next entry aku try letak gambo k..tapi bukan guna camera slr..saya adalah tak kaya~

4)Last skali...sekadar hendak memeriahkan suasana & diri sendirik *wiiiee*