Thursday, December 3, 2009

Quick recap

Haha tiru abang

[1] Aku penat aa nak decide..penat sangat-sangat.Penat sampai lapar tapi taktau mao makan ape…tk teringin nk makan ape2 pn…penat..byk mende nk kene decide dis wik..tkktau ler betul ke tk ape yg aku buat ni??why not just giv a try..tapi aku takot plus aku yakin restu ibu itu penting dalam setiap perkara.sorry babe.maybe next time k =)

[2] Sometimes, somethings better left unsaid. Dan sekali lagi aku 'lari'. Run konah run (baca dengan intonasi run forrest run). Sebagai pompuan yang emosi tak stabil this wik + meletakkan diri aku kt tempat awek dia, aku dah delete fb dia, aku da invisblekan ym id dia...and kalo dia baca ni, tolong jangan call aku da pasni sebab aku tkmo tukar no phone huhu. Maaf zahir batin n apologies for any wrong deeds.Ceh..yakin je taip macam tkde pasaan pape haha padahal dok layan lagu ahli fiqir.Lagi-lagi part
'Bagaimana ingin aku membencimu, Jikalau setiap hari merindu, Sekiranya derita merinduimu itu sebenarnya bahagia.. Aku pilih derita..' haha layanzzz

[3] Dec 12th - Jan 2nd = 9 walimah to be attend. Semoga tak gemok makan lauk kenduri yeayyy!!

[4] Muka aku penoh jerawat, bengkak-bengkak + lobang-lobang..haihsss esok nak g beli mask body shop aa..tu r gatai p wat treatment..haha tapi sejok ati je dengar akak spa tu puji rambut aku cantikk...fedulik aa kalo die just nk amik ati je ;P

[5] Taktau nape aku buat bodo je dengan labwork, paper, thesis etc2 skang ni..huhu sori prof next wik saya rajin k huhu. Oh nk cita sal prof..aritu aku solat zohor lambat pastu prof tego..huhu malu tapi rasa macam nak salam cium tangan prof masa tu sebab cara dia tego peno kebapaan =)

[6] ohh oh sebelum telupa..pagi tadi (semalam) aku mimpi nabil fiqri player hoki tu...hahaha sampai masuk mimpi.