Tuesday, December 8, 2009

2 Perkara

Hari ni aku sedar tentang 2 perkara yang membuatkan aku rasa nak kapel je dengan mana-mana lelaki hahahahaha..tensionnnnnnnnnnnnnn!!!tahu tension!!

Perkara pertama

Bila mana kereta aku buat hal. Aku dah segan, sebal rasa muka ni sebab slalu sangat dah nyusahkan mak dengan abah pasal kereta. Umor dah 24 dok nyusahkan parent lagi haihsss =( Nak servis la, tayar pancit la, roadtax dengan insurans kete lagi and even small thing pun ak boleh tension. Contohnya tayar takde angin pastu nak pump tayar tak boleh sebab cover rim nyebok kat tiub tu..tak ke jadi drama aku kena bukak, tarik-tarik bagai cover rim tu sampai terduduk [imagine sendiri tak reti aku nak explain]. Pulak tu ramai dok tunggu turn pas aku..seb bek selama ni (tayar pancit kat parking alamanda, kt bph petrol depan minlon, depan bismillah n kt serdang lama kat komuter serdang dan lain-lain kejadian) semua pemuda-pemuda yang pernah tolong aku baik-baik belaka. TQ =)


Perkara kedua

Next wik aku ada meeting and kene submit paper. yang bestnya desktop ni boleh plak tak boleh on.. haram jadah betul r!!backup plak tkley bukak kat lappy ni..pissed off !!!!!!!!!!!!!!!gerammmmmmmmmmmmm!!!!!!! padahal aritu baru je anto format.Aku dah r kering skang ni. Haihhssss sian parent aku dapat anak banyak problem =( haha



k r tata. Aku dah niat taknak men fb, blogging n ym esok...siap niat kt status fb lagi..haha go go super miera!!!!!


ohh ohh sebelum telupa buat yang merasa dan terasa : seriously i'll slap u gao gao if ur in front of me!!!!!!!!!! gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm [ credits to dayana]