Friday, October 9, 2009

(Lagi lagi Hoki) Aku dah agak dah.....

=>Baca sini dulu<=

Aku tak berniat pun nak aib kan sesiapa...patutnya malam ni ak dok bizi taip thesis@paper. Penat gotong royong lab dengan red flag sakit perot+belakang, lenguh kaki bagai juga jerawat tumbuh bak cendawan lepas hujan...haihssss aku gagahkan jugak menaip.

Harini aku baca surat khabar takde plak schedule test match malaysia vs australia, makanya aku check nst online. Selalunya paper inggeris banyak sikit liputan pasal hoki. Taktau nak ulas camne...haihhsss, tapi aku memang dah agak dah derang ni yang langgar curfew (& drunk kalo tk silap???correct me if i'm wrong, sape ingat bulan 5 ke 6 ntah ade keluar berita ni???) Masa baca berita tu, sehari aku bad mood (hahaha pahal ntah tak pasal-pasal bad mood takde kaitan pun ngan hang konah oiiii huhu). Cik mail pun....hailah =( . Seb bek cik nabil ade <= kate g umrah, takkan nak wat hal kn??huhu bagus2x jangan injured sudey. i loiikee u, hikss!! <= gediks mode ;P

Aku tau susah & tension jadi national player. 10x susah daripada wat master on research sebab korang kena g training, time game kene perform 100%, cakap-cakap orang lagi, management pun cam tekan korang, yang stadi lagi kene attend klas, eseimen, kuiz, exam etc2 (compare dengan master on research; tension bila ade conference je, kalau malas nak buat labwork boleh postpon sampai ade mood hehe, time presentation je perform 100% ) TAPI come on la...elaun korang banyak (tak tau la kalo compare ngn negara len camne...m'sia kan slalu bagi gaji skit compare negara len contohnye gaji Doktor,Engineer, Lecturer, etc kat UK lagi banyak daripada kat cni) seswai la dengan kerahan tenaga korang plus kalo menang medal gomen bagi duit lagi kan???ok2 enaf said, noktah. kang tak pasal-pasal kene 'mark' plak blog i ni ;P

Pape pun gud luck untuk Test matches & World Cup Qualifier.chaiyok!!!!!