Tuesday, May 19, 2009

Dikala diri memerlukan catalyst

Betul la kata orang petang-petang tak elok membaca ...huhu

dah pukul 6.45pm dah masuk jam ke-3 aku mereview beberapa jurnal...haihhss. sambil-sambil tu, aku chat dengan kawan-kawan dan mengeluh kesah penat tapi tkde hasil...Ni baru review belum type ape-ape yang patut, sure banyak correction pas Dr check rabu ni..Aku sangat mengharap saat-saat genting macam ni masa cepat berlalu dan kerja-kerja ni pun ikut sama cepat dengan masa. Aku mengharapkan before raya paper ni accepted. At least ade gak perubahan dalam kehidupan. High impact ke cited ke tak ke..belakang cerita yang penting ADA PERUBAHAN DALAM HIDUP. Tu baru writing paper(1 lagi paper tak tau bila nak stat), belum lagi labwork, data analysis etc,etc....Cepat la masa berlalu!!!!

tak boley jadi ni...mana nak cari catalyst???Sape tau mana nak cari Ismail Abu player M'sia nombor 13 @ Azlan Misron jersi no.14 masa 8th Air Asia Men's Asia Cup Hockey Tournament 2009???

Last wikend, aku dengan gilernye nek bas kat pekeliling ke kuantan semata-mata nak tengok hoki(usha catalyst men hoki dengan skillfulnye tapi kalah jugak..takde rezki nak wt camne kan) gile tak???huhu sambil-sambil boleh jumpa pheeza =)

seperti biasa, gamba adalah berskala micro....sila doa saya kaya cepat-cepat so that boleh samba dslr barang sebijik dua ;P